Druk na potrzeby reklamy

Dodane: 13-09-2017 03:25
Druk na potrzeby reklamy etykiety na roli

Wszystkie farby poza farbami procesowymi określa

Kolory dodatkowe (specjalne, spotowe, "z puszki") ? kolory farb drukowych będące uzupełnieniem kolorów farb procesowych (np. CMYK lub Hexachrome). Mogą być wykonane na podstawie wzorników barw np. Pantone, HKS lub barwy indywidualnie wskazanej przez zamawiającego. Wszystkie farby poza farbami procesowymi określa się mianem farb spotowych.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Kolory_dodatkowe


Sklepowe naklejki reklamowe

Naklejki reklamowe rozdawane są w różnego rodzaju miejscach. Jednym z miejsc ich rozdawania są sklepy. Funkcje naklejek sklepowych są dość oczywiste. Służą one do reklamowania nowych produktów i sprawiania, że te produkty, które już od dłuższego czasu są sprzedawane znowu wzbudzają większe zainteresowanie wśród klientów. Dzięki temu mogą one znowu dobrze się sprzedawać, a ich sprowadzanie do sklepu staje się opłacalne. Jednocześnie można zauważyć, że wprawdzie sklepowe naklejki reklamowe rozdawane są przede wszystkim na terenie sklepów, to jednak mogą być one rozdawane również pod sklepami oraz w różnych miejscach miasta, w których spotykana jest duża ilość potencjalnych klientów. Wszystko to sprawia, że rozprowadzanie sklepowych naklejek reklamowych jest bardzo opłacalne.


Dziecięca poligrafia

Osoby zajmujące się poligrafią świadczą swoje usługi bardzo różnym klientom. Jednymi z takich klientów są rodzice dzieci w różnym wieku. Oczywiście dziecięca poligrafia wykonywana jest według bardzo charakterystycznych zasad dostosowanych do wieku osób, do których kierowane są określone produkty poligraficzne. Taka dziecięca poligrafia zwykle jest bardzo kolorowa i ciekawa, a poza tym prawdziwie atrakcyjna i nietypowa. Wszystko to po, aby ilustracje znajdujące się na przykład w książeczkach dziecięcych mogły je naprawdę zainteresować i pozostać w ich pamięci na długo. Oczywiście przygotowując produkty dla dzieci trzeba mieć na uwagę fakt, że pomagały im one w osiąganiu kolejnych etapów rozwoju. Tylko wówczas będzie można uważać je za naprawdę dobre produkty.