Naklejki, subtelne formy reklamy

Dodane: 25-10-2016 11:35
Naklejki, subtelne formy reklamy Mały rozmiar reklamy, czyli etykiety samoprzylepne to ciekawa metoda na delikatną promocję naszego produktu czy też usługi. Dodajmy do tego stronę internetową, bannery oraz inne formy re marketingu i jesteśmy w domu. O druku i reklamie.

Małe nakłady i wyższa jakość druku - czyli nowoczesne drukarnie

Współczesny druk i metody druku wielkoformatowego i przemysłowego są dużo wyższej jakości niż kilka lat temu. Postęp technologiczny i metodologiczny wspiął się na wyżyny i druk stał się jeszcze tańszy i dokładniejszy. Większość drukarni oferuje druki w niskich nakładach, druki cyfrowe i wielkoformatowe.

Są też wyspecjalizowane drukarnie dla zamówień hurtowych oraz na nietypowych materiałach lub drukujące jedynie dany segment materiałów reklamowych jak np. naklejki wszelkiego typu. Trzeba też wiedzieć, że nie każda drukarnia wydrukuje małe zamówienie, więc trzeba dobrze przeszukać rynek w poszukiwaniu takiej, która tanio zrealizuje nasze zlecenie.


Druk cyfrowy, jakie ma zalety

Druk cyfrowy to ostatnio bardzo popularna technologia wykonywania zleceń przez drukarnie i zakłady poligraficzne. Nic dziwnego ceny takich druków są bardzo przystępne, a czas oczekiwania na takie zamówienie jest bardzo krótki. Jednak jakie są główne zalety takiego drukowania i czy mocno traci względem innych technik i metod?

Przede wszystkim druk cyfrowy wymaga bardzo krótkiego czasu przygotowania do druku, kolejną ważną zaletą jest krótki czas druku (czasowo zbliżony do druku offsetowego). Dodatkowo ta technologia umożliwia nadawanie obrazom numerów seryjnych, adresów czy innych zmiennych elementów dla każdego druku z osobna!


Czemu numeruje się druk?

Zjawisko numerowania druku może służyć jako swoista metoda zabezpieczająca, czyli druk zabezpieczający. Dowody osobiste, karty płatnicze i inne ważne dokumenty. Metody na druk numeru jest kilka, może to być zwykły druk typograficzny, druk laserowy, wypukły, czy hologram.

W druku cyfrowym można jeszcze nadawać unikalny numer podczas samego procesu drukowania. Co ciekawe nie tylko ważne dokumenty ulegają numeracji. Często numerowane są partie produktów, np. puszki czy folie do pakowania produktów spożywczych, jednak nie jest to jako tako numerowanie druku, a numer danej partii.